پیکر شهید مدافع حرم در گنبدکاووس تشییع شد

پیکر شهید «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان که پس از ۱۱ سال به زادگاهش بازگشته است، صبح امروز (یکشنبه) بر دستان مردم شهیدپرور گنبدکاووس تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان مراسم تشییع پیکر شهید تولی صبح امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان کشوری و استانی و خانواده این شهید والامقام از مقابل بیمارستان طالقانی به سمت مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در حاشیه این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به جبهه مقاومت انتقال یافت که نتیجه آن کسب موفقیت زیاد در جای جای منطقه است.

سیدعلی مهاجر ادامه داد: عزت و اقتدار امروز جبهه مقاومت نتیجه جان‌فشانی و سرافرازی شهدایی مانند شهید تولی است که برای دفاع از مظلوم در خارج از کشور خدمت می‌کنند.

وی افزود: مردم فهیم شهرستان گنبدکاووس با حضور در این مراسم یک بار دیگر با شهید تولید پیمان بستند و نشان دادند که همواره پیرو آرمان‌های شهدا و لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

پیکر شهید غلامعلی تولی که ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شده بود و پنج روز بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود اواسط هفته گذشته همراه با هفت شهید دیگر توسط گروه تفحص شناسایی و پیدا شد.

کد خبر 708979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.