ظرفیت‌های اصفهان لابه‌لای مشکلات گم شده است

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: این کلان‌شهر مشکلات مختلفی دارد، اما اشکال کار این است که به‌قدری به مشکلات می‌پردازیم که ظرفیت‌ها گم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی ابطحی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه بزرگترین ظرفیت اصفهان نیروی متخصص امین و دقیق است، افزود: دقیق‌ترین و عمیق‌ترین نیروی انسانی کشور در این شهر حضور دارد، این نیروها به خردمندی شرکت مترو را ایجاد کردند و تمام ذی‌نفعان را شریک کردند که این در کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: اصفهان مشکلات مختلفی دارد، اشکال ما این است که به‌قدری به مشکلات می‌پردازیم که ظرفیت‌ها گم می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه در حوزه فناوری هنگامی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان ایجاد شد که از تأسیس آن در کل دنیا ۱۰ سال می‌گذشت، ادامه داد: این پشتوانه فنی خوب در بدو تأسیس مترو بسیار کمک‌کننده بود و با توجه به اینکه قطعات اولیه موجود نبود، راه‌اندازی اولیه خردمندانه انجام شد.

ابطحی با بیان اینکه نهاد مستقل بهره‌بردار در این زمینه بسیار کمک‌کننده است، تصریح کرد: نیروی خلاق خوب بار بزرگی از دوش کشور برداشته، اما کمتر تقدیر شده است؛ مدیریت شرکت مترو مسئولیت بسیار سنگینی است، این مکان به لحاظ پدافندی بسیار مهم و از لحاظ اجتماعی بسیار حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد حمل‌ونقل انبوه شهر بر عهده شرکت مترو است، افزود: قبول مسئولیت در چنین مکانی دردسرهای زیادی دارد، بزرگ‌ترین داشته شهرداری در عرصه ارزی و به لحاظ تخصصی در این شرکت است، از این‌رو باید دقت فراوانی داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه مدیریت قبلی دوره دقیق و بی‌حاشیه‌ای را سپری کرد، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره خوبی در این دوره تشکیل شد، همچنین ورود به عرصه تجاری و به ثمر رساندن داشته‌های مترو از اتفاقات خوب دوره مدیریت قبلی بود.

ابطحی با تاکید بر اهمیت حفظ مدیرعامل در طولانی‌مدت تصریح کرد: ساختار مترو نباید سریع تغییر کند؛ مدیری که طولانی‌مدت حضور داشته باشد، سازمان را بهره‌بردار می‌کند.

وی با بیان اینکه مترو مدیریت سختی دارد، اما باید شرایط را به‌نحوی فراهم کرد که مدیران مایل به ماندگاری در سیستم باشند، گفت: در حال حاضر گرچه طول خط مترو کم است، اما بهره‌برداری از آن بی‌نظیر است.

کد خبر 708956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.