الاتحاد - سپاهان / دوئل مرگ و زندگی برای طلایی​‌پوشان

تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌​ترین دیدارهای این فصل خود مهمان الاتحاد عربستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران فردا _دوشنبه سیزدهم آذر_ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالعزیز مکه به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و سپاهان ایران

زمان: دوشنبه، سیزدهم آذر، ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه: ملک عبدالعزیز (مکه، عربستان سعودی)

آخرین رویارویی: سپاهان صفر - الاتحاد سه

پخش زنده: شبکه ورزش

دوئل مرگ و زندگی برای طلایی‌پوشان

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان تبدیل به یکی از حساس‌ترین و یا شاید سخت‌ترین دیدار فصل شده است. سپاهان در شرایطی به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود که هم امکان صعود این تیم به عنوان صدرنشین وجود دارد و هم احتمال حذف شدن تیم در صورت شکست کاملاً محتمل است.

طلایی‌پوشان نصف جهان در آغاز کار خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در عراق برابر نیروی هوایی با تساوی دو بر دو متوقف شدند، سپس نوبت به بازی با الاتحاد در اصفهان رسید که آن ماجراهای عجیب در نهایت باعث شکست انضباطی سپاهان در آن دیدار شد. پس از آن شکست، سپاهان در ازبکستان برابر آلمالیق به برتری رسید و در ادامه در حالی که حکم شکست انضباطی سپاهان برابر الاتحاد قبل از بازی برگشت برابر آلمالیق آمده بود، سپاهان با ۹ گل به پیروزی رسید تا واکنشی جالب به حواشی آن مقطع داشته باشد. بازی با نیروی هوایی در تهران و پیروزی میلی‌متری سپاهان در آن دیدار باعث شد در فاصله یک هفته تا پایان دومی سپاهان در گروه C قطعی شود و حالا این فرصت وجود دارد که سپاهان حتی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

سپاهان که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است در صورت پیروزی در زمین الاتحاد به عنوان تیم صدرنشین به‌طور قطع صعود می‌کند و در صورت تساوی نیز به احتمال بالا ۹۵ درصد به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم گروه‌های پنج‌گانه غرب آسیا به مرحله حذفی صعود خواهد کرد، اما در صورتی که سپاهان برابر الاتحاد شکست بخورد، سرنوشت صعود از گروه این تیم به نتایج تیم‌های سایر گروه‌ها گره می‌خورد و احتمال حذف شدن این تیم بیش از ماندن در مسابقات خواهد بود.

الاتحاد در غیاب کانته و بنزما

شاید بهترین خبر برای سپاهان قبل از جدال با الاتحاد مصدومیت کریم بنزما، ستاره این تیم بود؛ مهاجمی که نبودش برابر سپاهان می‌تواند در نهایت با ضرر الاتحاد تمام شود. البته الاتحاد آنقدر بازیکن شاخص در فاز تهاجمی خود دارد که شاید مصدومیت یک بازی نتواند اثری در عملکرد این تیم داشته باشد. عبدالرزاق حمدالله و کورونادو دو مهره هجومی الاتحاد هستند که بیشترین خطر را برای خط دفاعی سپاهان خواهند داشت. رومارینیو، دیگر مهاجم الاتحاد نیز به دلیل مصدومیت برابر سپاهان غایب خواهد بود تا دست مارسلو گایاردو، سرمربی جدید این تیم در فاز تهاجمی کمی بسته باشد.

مصدومیت و غیبت انگولو کانته، هافبک فرانسوی الاتحاد دیگر خبر بد برای سرمربی جدید الاتحاد است. این هافبک ریزنقش که شاید بهترین مهره الاتحاد در این فصل از رقابت‌ها بوده است چند هفته پیش به دلیل مصدومیت از ترکیب الاتحاد خارج شد و در حال حاضر دوران نقاهت را می‌گذراند.

غایبان سرشناس سپاهان برای جدال مکه

دو اخراجی سپاهان در بازی قبل برابر نیروی هوایی باعث شد سپاهان در روزهایی که به جز نورافکن غایب دیگری نداشت، به یک‌باره با سه غایب به جدال با الاتحاد برود. محمد جواد حسین‌نژاد و هادی محمدی دو محروم سپاهان در این بازی هستند و امید نورافکن نیز به دلیل مصدومیت همچنان در دسترس مورایس نیست، با این وجود سه محروم و مصدوم سپاهان همراه با تیم به مکه رفته‌اند تا حداقل از لحاظ روحی و روانی بتوانند برای تیم نتیجه‌بخش باشند.

ترکیب احتمالی:

الاتحاد: عبدالله المعیوف، احمد بامسعود، حسن کادش، لوئیز فیلیپه، مهند شنقیظی، فابینیو، فیصل الغامدی، ژوتا، صالح الجمعان، ایگور کورونادو و عبدالرزاق حمدالله

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا اسدی

کد خبر 708886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.