درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز گفت: این درگاه فرصتی فراهم خواهد کرد تا کشورهای منطقه و همسایه به طور شایسته‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت شهری اهواز در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شهری، گردشگری مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش بزاز شامگاه _شنبه یازدهم آذر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز با هدف اطلاع رسانی عمومی و انتشار فعالیت‌های اجرایی، انتشار فراگیر اخبار، برنامه‌های اجرایی، پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری کلان شهر اهواز رونمایی شد.

وی افزود: درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز فرصتی فراهم خواهد کرد که کشورهای منطقه و همسایه و هموطنان عرب به طور شایسته‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت شهری اهواز در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شهری، گردشگری و غیره مطلع شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز ادامه داد: این نسخه که در حال بروز رسانی است، تلاش دارد با فراهم آوردن فضایی ساده و کاربردی دسترسی مخاطبان عرب زبان را به اخبار و اقدامات شهرداری امکان پذیر کند.

وی تصریح کرد: سایت عربی شهرداری اهواز به نشانی Arabic.ahvaz.ir دومین درگاه اینترنتی مدیریت شهری در سطح کلانشهرهای کشور است که به زبان عربی راه اندازی شده است و پیش از این فقط شهرداری قم در این زمینه اقدام کرده است.

گفتنی است سایت انگلیسی شهرداری اهواز به نشانی English.ahvaz.ir نیز پیش از این راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

کد خبر 708879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.