بهره مندی ۳۵ شهر و هزار و ۲۱ روستای استان مرکزی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۳۵ شهر و هزار و ۲۱ روستای استان مرکزی به شبکه گاز متصل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی بعد از ظهر امروز _شنبه یازدهم آذر _در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن فصل سرما انتظار می‌رود، شهروندان اصلاح الگوی مصرف را مدنظر خود قرار دهند.

وی افزود: برای فرهنگ سازی رعایت الگوی مصرف پویش هر خانه یک اتاق گرم راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: امید می‌رود شهروندان با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در راستای گاز رسانی به اقصی نقاط استان و مناطق دورافتاده کشور یاری کنند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان به جای افزایش دمای حرارت وسایل گرمایشی با گرم کردن یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل، هم افزایی لازم را با شرکت گاز داشته باشند.

کمال آبادی فراهانی با بیان اینکه دمای مناسب برای منازل ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است گفت: چنانچه مشترکان گاز طبیعی استان مرکزی تنها یک درجه دمای هوای خانه را کاهش دهند، با این اقدام مردم شهرستان‌های محلات و شازند هم از نعمت گاز طبیعی ۲۴ ساعته برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: در صورت رعایت کامل اصول ایمنی شهروندان در استفاده از وسایل گرمایشی در فصل سرد سال، شاهد هیچ حادثه‌ای مبنی بر گازگرفتگی و فوت با گاز مونوکسید کربن نخواهیم بود.

کد خبر 708838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.