۵ رُکن اصلی «نهضت تأمین مالی شهر» اعلام شد

دبیر انجمن مالی ایران و دبیر علمی همایش نهضت تأمین مالی شهر ۵ رکن اصلی اجرای این نهضت را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا از تهران، علی نمکی بعد از ظهر امروز _ شنبه دهم آبان_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه نامگذاری این طرح با هدف بهره مند شدن از طیف گسترده مردمی انجام شده است، اظهار کرد: طراحی این برنامه با در نظر گرفتن ۵ مرحله ویژه تعبیه شده است.

دبیر انجمن مالی ایران و دبیر علمی همایش و نمایشگاه نهضت تأمین مالی شهر افزود: رکن ابتدایی اجرای این طرح شهرداری‌های هستند که به عنوان متولیان اداره شهر قلمداد می‌شوند.

نمکی اضافه کرد: رکن بعدی اجرای پروژه بانک‌ها و بازار سرمایه هستند که بازار مالی نهضت ذکر شده را تأمین خواهند کرد، در این میان بانک شهر تضمین کننده منابع و اعتباراتی است که در این مسیر مصرف می‌شوند.

وی در ادامه توسعه دهنده‌ها را رکن سوم اجرای طرح برشمرد و یادآور شد: در نظر داریم با گذشت زمان و در دراز مدت با سرمایه گذاران خارجی نیز وارد فاز همکاری شویم.

این مقام مسؤل از شناسایی افراد شاخص و اثرگذار برای تحقق رکن سوم اجرای پروژه خبر داد و گفت: در نظر داریم با کمک نهادهای فعال سازنده در هر محله مسیر فوق را به سرانجام برسانیم.

دبیر علمی همایش و نمایشگاه نهضت تأمین مالی شهر بیان کرد: حاکمیت از جمله دولت و مجلس رکن چهارم اجرای طرح و مردم رکن پنجم اجرای آن خواهیم بود.

کد خبر 708817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.