شکستن قفل پروژه‌های مشارکتی در اردبیل/ اجرای ۸هزار ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری

شهردار اردبیل از شکستن قفل پروژه‌های مشارکتی خبر داد و گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز _ شنبه یازدهم آذر_ در جلسه با احزاب سیاسی اردبیل که با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است، بدون شک پروژه‌های مشارکتی، زمینه‌ساز عمران شهری و کسب درآمد پایدار برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری متعدد در شهر اردبیل، با این میزان اعتبار در جای خود کم‌نظیر است، تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد درآمد پایدار و همچنین توسعه تمامی نقاط شهر است و برای این امر تلاش می‌کنیم.

شهردار اردبیل در ادامه به توجه ویژه شهرداری و شورای شهر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر اردبیل برگزار شده‌است.

صفری با پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی نیز همانند سایر اقدامات با پیشرفت قابل توجهی و بدون تعطیلی و توقف پیش می‌روند که در این راستا عملیات عمرانی در پل بسیج به‌صورت شبانه‌روزی تداوم دارد.

وی در پایان با اشاره به زیباسازی پل قدس و نصب نمای کامپوزیت بر پل، بیان کرد: با حضور دادستان اردبیل جهت برخوردهای قضائی در راستای حفظ زیباسازی پل قدس در ایام انتخابات تصمیم گرفته شد که با آلودکنندگان محیطی پل قدس برخورد خواهد شد.

کد خبر 708810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.