لزوم مقایسه تطبیقی مصرف گاز مردم خراسان شمالی با سایر استان‌ها

استاندار خراسان شمالی با اشاره به امکان کمبود گاز طی زمستان، گفت: مقایسه‌ای بین خراسان شمالی و سایر استان‌ها رخ دهد و بر اساس آن فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _شنبه یازدهم آذر _ در کارگروه مدیریت انرژی خراسان شمالی بر فرهنگ سازی مصرف گاز در بخش خانگی و صنایع تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای توجیه اذهان عمومی و انتظارات صنایع، باید مدیریت بحران در زمان قطعی گاز با تدبیری حرکت کند که بر فرهنگ سازی مصرف گاز توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مقایسه‌ای از مصارف خانگی در بخش گاز با سایر استان‌ها هم باید انجام شود، افزود: هر چند که هر استانی یک ظرفیت دارد اما فرهنگ سازی مصرف و مدیریت درست آن برای فصل زمستان پیش رو یک ضرورت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: دوگانه سوزی نانوایی‌ها انجام شود تا در مواقع ضروری و خاص به مشکل تأمین نان برخورد نکنیم.

طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: مدیریت برق در تابستان به خوبی انجام شد تا کمترین مشکل در پیک مصرف برق رخ دهد.

وی با بیان اینکه ناترازی گاز یک موضوع جدی است، افزود: هر چند سال گذشته مدیریت بسیار خوبی اعمال شد اما امسال نیازمند همفکری و تدبیر تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

رستمی گفت: ۹۰ درصد ظرفیت سوخت صنایع تکمیل است تا در فصل زمستان دچار مشکل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص رعایت الگوی مصرف موضوع آموزش و فرهنگ سازی توسط مدیریت رسانه‌ها به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 708805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.