رشد تردد در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از ثبت بیش از ۴۷۷ میلیون تردد طی هشت ماه سال جاری درسطح محورهای استان مازندران خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، حسن جهانیان خاطرنشان کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی هشت ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۷۷ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود دو درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در هشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته و به بیش از ۴۱ میلیون ۳۹۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: طی هشت ماه سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۵۴۱۸ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده‌اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد کاهش یافته است.

حهانیان تصریح کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

کد خبر 708788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.