کشف ۳۸۱ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح پیشگامان در کرمانشاه، گفت: در این طرح ۴ روزه نتایج خوبی از جمله کشف ۳۸۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سردار "مهدی حاجیان" ظهر روز -شنبه یازدهم آذر- در حاشیه بازدید از نتایج اجرای طرح پیشگامان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح به مدت ۴ روز با حضور رده‌های مختلف انتظامی در ۳۳۹ نقطه آلوده استان به مرحله اجرا درآمد و این مناطق از لوث وجود سارقان، معتادان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پاک شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نتایجی که این طرح به دنبال داشت کشف ۳۸۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۳۲ قلم انواع لوازم خانگی بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۱۵۴ سارق در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: در همین راستا ۶۴ فرد تحت تعقیب نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان کشف ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: ۵۵۴ معتاد متجاهر نیز از سطح شهرها و روستاهای استان جمع‌آوری شدند.

وی همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌ها و افراد قانون شکن گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز ۵ هزار و ۱۷۰ خرده فروش دستگیر و ۲ هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر نیز تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با اجرای طرح‌های امنیت آفرین و البته همراهی خوب مردم و عمل به توصیه‌های پلیس توانستیم رشد ۱۶ درصدی سرقت‌ها که در ابتدای سال جاری وجود داشت را متوقف و هم اکنون این رقم به صفر رسیده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال شاهد سیر کاهشی سرقت‌ها نسبت به سال قبل باشیم.

حاجیان همچنین با اشاره به آغاز طرح امنیت محله محور، گفت: انتظاری که از مردم و هم استانی‌ها داریم این است که پلیس را در اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح با معرفی توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی کمک کنند.

وی در پایان از افزایش احساس امنیت میان مردم کرمانشاه در ماه‌های اخیر سخن گفت و افزود: به مردم شریف استان قول می‌دهم من و همکارانم با همه توان برای رضایتمندی آن‌ها تلاش خواهیم کرد و در آینده امنیت به مراتب مطلوب‌تری را شاهد خواهند بود.

کد خبر 708771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.