عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آذر

در این بسته خبری از ایجاد نخستین پارک کودک در پایانه‌های مسافربری خوزستان در اهواز تا ساماندهی سگ‌های ولگرد در ایلام و تامین ۳۰ میلیون مترمکعب پساب برای تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ساماندهی سگ‌های ولگرد نیازمند تشکیل یک کارگروه است

افشین مظفری، شهردار ایلام گفت: ساماندهی سگ‌های ولگرد در این شهر، نیازمند تشکیل یک کارگروه با حضور ادارات مختلف و تأمین اعتبار است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آذر

۵۰ مخزن سطل مکانیزه زباله به بافت قدیم قشم اضافه شد

محمد امین صالحی، مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: ۵۰ مخزن سطل مکانیزه برای جمع آوری زباله با ظرفیت ۶۶۰ لیتر به منظور رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی در نگین خلیج فارس به بافت قدیم این شهر اضافه شد.

مشکل آلودگی هوا با برقی‌سازی خودروها حل می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه مشکل آلودگی هوا مربوط به سال‌های گذشته است، گفت: این مشکل با برقی سازی خودروها بویژه ناوگان حمل و نقل عمومی، برطرف می‌شود.

یک هزار میلیارد ریال سالانه برای مدیریت پسماند بروجرد هزینه می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: یک هزار میلیارد ریال سالانه برای جمع آوری، انتقال و دفن پسماند در شهر بروجرد هزینه می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آذر

شهرداری بجنورد ۸۰۰ هزار اصله نهال آماده غرس دارد

نادر نوروزی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: ۸۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در نهالستان شهرداری مرکز استان آماده غرس در مناطق مختلف است.

ایجاد نخستین پارک کودک پایانه‌های مسافربری خوزستان در اهواز

آیت حمیدی، سرپرست سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز، از احداث اولین پارک ویژه کودک درون پایانه‌ای خوزستان در پایانه شرق اهواز خبر داد.

تأمین ۳۰ میلیون مترمکعب پساب برای تهران

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تأمین ۳۰ میلیون متر مکعب پساب از طریق تصفیه‌خانه‌های بزرگ مقیاس شرکت آب و فاضلاب در جنوب شهر تهران و انتقال آن به مناطق ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تا پایان سال خبر داد.

کد خبر 708766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.