امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند «جهاد تبیین» هستیم

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع فرهنگ، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند «جهاد تبیین» هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه محمدطیب صحرایی امروز _شنبه یازدهم آذر_ در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان‌های مختلف جهادهای مختلفی برای مسلمانان واجب می‌شود.

وی افزود: در زمان کرونا برای حفظ سلامت جامعه کادر درمان جهاد کردند و یا در دوران دفاع مقدس شهدای ما جهاد کردند اما اکنون به فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در زمان کنونی که دشمن سعی در ناامیدی و وارونه کردن حقایق دارد باید جهاد تبیین به صورت ویژه توسط اهل آگاهی و اندیشه صورت گیرد.

صحرایی بیان کرد: امروز با توجه به شرایط سازمان تبلیغات اسلامی باید پیشرو و تأثیر گذار در جهاد تبیین باشد و در این مسیر گام بردارد و اکنون این سازمان تحرک خوبی در جامعه دارد.

وی ادامه داد: از حجت الاسلام احمدی که عالمانه در این مسیر گام برداشتند تشکر و تقدیر می‌کنیم و از ظرفیت ایشان در استان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با حضور حجت الاسلام میرزایی تداوم این مسیر را داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن امروز احتیاج داریم بیش از هر زمان دیگری تأثیرگذاری ویژه داشته باشیم.

کد خبر 708758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.