واژگونی خودرو در گچساران با ۲ کشته و ۱۲ زخمی

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از واژگونی خودروی زائران بی‌بی حکیمه در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد امین نیکویی نژاد روز _شنبه یازدهم آذر_ در جمع خبرنگاران از امداد رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران بی بی حکیمه خبر داد و اظهار کرد: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران بی بی حکیمه در پنج کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۱ آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، یک و سهشهری گچساران و سه دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متأسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس‌های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجایی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و دو مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

گفتنی است که خودروی ون حامل زائرانی از استان اصفهان بود که برای زیارت مرقد بی‌بی حکیمه (خواهر امام رضا علیه‌السلام) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند که در مسیر گچساران بی‌بی حکیمه دچار سانحه شد.

کد خبر 708755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.