بروزرسانی شعب اخذ رأی در سطح استان سمنان

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بروزرسانی شعب اخذ رأی در سطح استان سمنان انجام شده است و ملزومات و تجهیزات مورد نیاز شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حسین شجاعی امروز _شنبه یازدهم آذر_ در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی استان سمنان اظهار کرد: دستورالعمل تبلیغات انتخابات در حوزه فضای مجازی در حال تدوین است.

وی افزود: هیأت بررسی تبلیغات و همچنین ستاد پیشگیری از جرایم تبلیغاتی انتخابات استان سمنان تشکیل شده و جلسات در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: بروز رسانی شعب اخذ رأی در سطح استان سمنان انجام شده است و ملزومات و تجهیزات مورد نیاز شناسایی شد.

شجاعی تصریح کرد: چاپ تعرفه‌ها به اندازه مورد نیاز از دیگر موارد و اقدامات انجام گرفته توسط ستاد انتخابات استان سمنان است.

تمامی فرایندهای انتخاباتی توسط ستاد انتخابات استان سمنان با رعایت اصل بی طرفی و توجه به مُر قانون تاکنون انجام شده است.

در ادامه این نشست، رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان سمنان گفت: دوره آموزشی ویژه فرمانداران و بخشداران انجام شده و همچنان در حال برگزاری است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی با حضور مربیان اعم از کارشناسان متخصص مربوطه و معاونین سیاسی که توسط ستاد انتخابات کشور آموزش دیدند، انجام می‌شود.

شاهچراغ تصریح کرد: بحث قانون خوانی و همچنین اشراف کامل بر دستورالعمل و آئین نامه‌ها از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 708752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.