دستگیری ۱۴۶ سارق و مال‌خر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۴۶ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به‌ویژه سرقت به‌منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح ۶۷ فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی کشف و در این رابطه ۱۴۶ نفر مال‌خر و سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح خبر داد و گفت: در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از ۳۴۰ متر کابل برق سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه و تعدادی اقلام دیگر کشف و ۴ واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۸ نقطه از مکان‌های آلوده و جرم‌خیز استان مورد پاک‌سازی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ۸ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی گفت: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس است و پلیس با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، در چارچوب قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دستگیری قاتل کوهینی در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین با اشاره به وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلاف خانوادگی گفت: با تلاش مأموران پلیس قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

ابراهیمی اضافه کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد به دلیل اختلاف خانوادگی در شهر کوهین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران انتظامی بخش کوهین پس از اطلاع از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم به دلیل اختلاف خانوادگی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در این درگیری مردی ۷۴ ساله با استفاده از سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده است، تصریح کرد: با تلاش مأموران ضارب به همراه یک قبضه سلاح کمری و تعداد ۶ عدد فشنگ جنگی در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به‌صراحت به ارتکاب قتل معترف شد و انگیزه خود را از این جنایت هولناک اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 708742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.