ایمن‌سازی ترافیکی و افزایش ظرفیت پارکینگ مجتمع گردشگری صفه انجام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: طی مزایده‌ای، پارکینگ باران که در مجاورت مجتمع گردشگری صفه قرار دارد، به این مجموعه الحاق شد و ظرفیت پارکینگ از ۷۰۰ خودرو به پارک ۲۱۰۰ خودرو ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درباره ساماندهی ترافیکی و ایمن‌سازی تردد در بلوار تله‌کابین صفه، اظهار کرد: در سال‌های اخیر به دنبال استقبال گردشگران از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری متنوع مجتمع گردشگری صفه به‌ویژه در روزهای آخر هفته و ایام تعطیل بودیم، همچنین شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نسبت به ارتقای ظرفیت پارکینگ خود اقدام کرده است.

وی افزود: طی مزایده‌ای، پارکینگ باران که در مجاورت مجتمع گردشگری صفه قرار دارد به این مجموعه الحاق شد و ظرفیت پارکینگ از ۷۰۰ خودرو به پارک ۲۱۰۰ خودرو ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه محل ویژه‌ای به منظور تردد، عبور و خروج گردشگران از پارکینگ باران ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت مراجعان و گردشگران در هنگام تردد از پارکینگ باران به مجتمع گردشگری صفه، مساحتی به اندازه ۱۰۰۰ متر مربع ایمن‌سازی ترافیکی شد.

ساکت گفت: برای ایجاد دید و دسترسی مناسب در شب به مجتمع گردشگری صفه، اقداماتی از جمله استقرار چراغ‌های راهنمایی و رانندگی صورت گرفت.

ایمن‌سازی ترافیکی و افزایش ظرفیت پارکینگ مجتمع گردشگری صفه انجام شد

وی ادامه داد: علامت‌گذاری شطرنجی، خط‌کشی و نشانه‌گذاری محل عبور گردشگران به منظور تردد آسان‌تر و ایمن‌تر عابران پیاده عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تاکید کرد: کف‌سازی در بخش میانی بلوار تله‌کابین، خریداری و نصب بلوک سیمانی ترافیکی و مانع بتنی به منظور تعیین مسیر از جمله دیگر اقدامات شاخص صورت پذیرفته در خصوص تکمیل این پروژه بوده است.

ساکت با اشاره به سایر اقدامات ضروری در راستای ایمن‌سازی تردد گردشگران در این مجموعه تفریحی گفت: امید است تا با ارتقای ظرفیت پارکینگ و تکمیل مراحل ایمن‌سازی ترافیکی برای تردد گردشگران، شاهد میزبانی خوبی از گردشگران نوروز ۱۴۰۳ باشیم.

کد خبر 708737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.