پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از صنعت استان سمنان

استاندار سمنان گفت: در راستای حمایت از صنعت و تولید در سطح استان سمنان، سال گذشته حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه یازدهم آذر_ در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل گمرک استان سمنان اظهار کرد: در راستای حمایت از صنعت و تولید در سطح استان سمنان بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت شده است.

وی افزود: به همین واسطه، بالغ بر ۱۵۰ واحد صنعتی صد درصد راکد، احیا و راه اندازی شد و رشد اقتصادی مثبت و کسب رتبه سوم کشوری توسط استان سمنان به دست آمد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، ارتقای شاخص رشد اقتصادی و افزایش صادرات از اولویت‌های اصلی ما در حوزه اقتصاد و صنعت در استان سمنان است.

هاشمی تصریح کرد: ارتقای کیفیت و کمیت صادرات محصولات و تولیدات گروه‌ها و کارخانجات صنعتی و تولیدی استان باید یکی از اولویت‌های جدی اداره کل گمرک استان سمنان باشد.

وی ادامه داد: استان سمنان یک استان معدنی، صنعتی و اقتصادی است که ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در این بخش وجود دارد.

استاندار سمنان پیش از این نشست به همراه مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری از اداره کل گمرک استان سمنان بازدید نمود و با کارکنان این اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 708729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.