ادامه فعالیت ۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته با حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان از ادامه فعالیت هفت بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته با حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان به همراه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان از اداره تصفیه امور ورشکستگی و مجتمع سرپرستی و امور محجورین دادسرای اصفهان بازدید و در حاشیه این بازدید، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی، پس از صدور حکم ورشکستگی توسط دادگاه، موظف است با شناسایی اموال شخص ورشکسته و با انجام مزایده نسبت به تادیه حقوق بستانکاران اقدام کند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و سیاست‌های حمایتی دستگاه قضائی در جهت پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، این اداره تلاش دارد تا ضمن مدیریت تأدیه دیون بستانکاران از تعطیلی واحد تولیدی ورشکسته پیشگیری می‌کند و نتیجه این اقدام، ادامه فعالیت هفت بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته در سطح استان اصفهان بوده است.

رئیس دستگاه عدلیه استان اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت هفت بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته با حمایت دستگاه قضائی استان اصفهان، تصریح کرد: اتصال اداره تصفیه به شبکه دولت، اصلاح ساختار اداری و تعمیرات و بازسازی ساختمان این اداره، پاره‌ای از اقدامات انجام شده است.

پس از این بازدید، حجت‌الاسلام جعفری با حضور در مجتمع سرپرستی و امور محجورین دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، از نزدیک به بررسی شیوه و وضعیت خدمت‌رسانی به مراجعان پرداخت و دستوراتی نیز در راستای حل بعضی مشکلات صادر کرد.

کد خبر 708692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.