هزینه ۲۸۰ میلیارد ریالی خدمات شهری در منطقه ۸ قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به هزینه ۲۸۰ میلیارد ریالی خدمات شهری این منطقه، از جمع‌آوری روزانه ۷۰ تن زباله از سطح این منطقه توسط نیروهای خدماتی خبر داد.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدماتی شهرداری منطقه هشت اظهار کرد: در طول هشت ماه سال جاری نزدیک به ۱۷ هزار تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری‌شده، همچنین روز ۱۴۰ تن آسفالت هرماه جهت لکه‌گیری معابر توزیع شده است.

وی افزود: طی هشت ماه گذشته بیش از ۱۲۰ هزار متر طول رنگ‌آمیزی جداول، همچنین رنگ‌آمیزی دیوارهای نازیبا و ایستگاه‌های اتوبوس و پایه تابلوها جهت زیباسازی معابر انجام شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به هزینه رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله در پردیسان خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال بودجه جهت رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله در سطح منطقه در نظر گرفته شده است و از شهروندان تقاضا داریم در جهت تنظیف و پاکیزه نگه‌داشتن هرچه مناسب‌تر شهر با به‌موقع گذاشتن زباله‌های خود و اجتناب از ریختن زباله در معابر یاری‌رسان نیروهای خدوم خدماتی شهرداری باشند.

مظفری با اشاره به سرانه ۲۵ متر مربعی فضای سبز منطقه هشت شهرداری قم به ازای هر نفر اضافه کرد: این میزان از فضای سبز به دلیل گستردگی نیازمند نیرو و هزینه است.

وی با اشاره به الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی به منطقه هشت شهرداری قم برای طرح‌های ملی ساخت مسکن تصریح کرد: گسترش روزافزون مساحت منطقه، هزینه‌های خدمات شهری را نیز افزایش خواهد داد و در این زمینه نیازمند مشارکت هرچه بیشتر شهروندان هستیم.

کد خبر 708661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.