لزوم هم‌افزایی میان ستاد محلات و شوراهای امر به معروف مساجد برای حل مشکلات مردم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اجرای برنامه محله‌محوری شهرداری اصفهان گفت: باید توجه داشته باشیم که ظرفیت ستادهای محلات و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد جهت انتقال مشکلات و معضلات محله‌ها به شهرداری برای پیشرفت‌ها در محله بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در دیدار با مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اجرای برنامه محله‌محوری که شهرداری در مناطق اصفهان انجام می‌دهد، باید توجه داشته باشیم که ظرفیت ستادهای محلات و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد جهت انتقال مشکلات و معضلات محله‌ها به شهرداری برای پیشرفت‌ها در محله بسیار مؤثر است.

وی افزود: برپایی میزهای خدمت در مساجد با حضور مسئولان شهری، موجب ارتباط نزدیک مسئولان و مردم و هم‌افزایی در خصوص برطرف کردن مشکلات محله‌ها خواهد شد.

لزوم هم‌افزایی میان ستاد محلات و شوراهای امر به معروف مساجد برای حل مشکلات مردم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اهمیت آموزش برای کارکنان شهرداری بیان کرد: آموزش موجب توانمندسازی نیروها در جهت خدمت‌رسانی به مردم است، بر همین اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه مهارت و آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر برای کارکنان شهرداری را دارد.

مظاهری با اشاره به ساماندهی و سالم‌سازی مراکز تفریحی خاطرنشان کرد: در ساماندهی و سالم‌سازی مراکز تفریحی باید برنامه‌ریزی دقیقی شود تا شهروندان با آرامش و آسایش کامل از مراکز تفریحی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که مجید جمشیدیان، مدیرکل حراست و منصور سلطانی‌زاده، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند و در ادامه مسعود مهدویان، مدیرکل حوزه شهردار اظهار کرد: شهرداری اصفهان نگاه ویژه‌ای به اجرای برنامه‌های محله‌محور در محلات اصفهان دارد که با بهره‌مندی از ظرفیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر محلات برای پاسخگویی به مطالبات مردم، همچنین حل مشکلات آن‌ها تلاش خواهیم کرد که به‌طو قطع این هم‌افزایی‌ها فضایی را برای خدمت به مردم و آبادانی شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد.

لزوم هم‌افزایی میان ستاد محلات و شوراهای امر به معروف مساجد برای حل مشکلات مردم

وی افزود: شهرداری اصفهان مناطق محروم شهری را در اولویت برنامه خود قرار داده و یکی از برنامه‌های محله‌محوری رسیدگی به محلات کم‌برخوردار است.

کد خبر 708619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.