گیتی‌پسند ۷ _ گهرزمین سیرجان ۴ / طوفان گیتیزن‌ها سیرجان را لرزاند

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر با یک کامبک فوق‌العاده از سد گهرزمین سیرجان عبور کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و گهرزمین سیرجان عصر امروز _جمعه دهم آذر_ از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن پیروزی اصفهان و در چارچوب هفته چهاردهم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور قابل‌توجهی از هواداران فوتسال‌دوست به‌مصاف یکدیگر رفتند که گیتی‌پسند در پایان با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز میدان لقب گرفت.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که نخستین بازی دو تیم در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال به‌شمار می‌رفت. گیتی پسند با پیروزی در آخرین دیدار حیثیتی نیم فصل مقابل مس سونگون، یک فاصله مطمئن پنج امتیازی ایجاد کرده بود تا با خیال آسوده‌تر به نیم‌فصل دوم برسد و گهرزمین با حضور در رده سوم، قهرمان میانه‌جدولی‌ها به‌شمار می‌رفت.

در نیمه‌اول بازی حساس امروز، گهرزمین عملکرد عجیب و غریبی مقابل قهرمان نیم‌فصل از خود به نمایش گذاشت و در کمال ناباوری چهار بار پیاپی دروازه گیتی‌پسندی‌ها را گشود و همین مسئله زنگ خطر را بیخ گوش محمد کشاورز به صدا درآورد تا با تغییر تاکتیک بازی را برای نماینده نصف‌جهان بازگرداند و از همین‌رو در اواخر نیمه‌اول تصمیم گرفت از تاکتیک پاورپلی استفاده کند.

پاورپلی شاگردان محمد کشاورز موجب شد تا گیتیزن‌ها دو بار در اواخر نیمه‌اول دروازه گهرزمین را باز کند تا با اختلاف کمتری شکست خورده و راهی رختکن شود. در نیمه‌دوم جو فوق‌العاده سالن پیروزی و حضور پرشور هواداران باعث شد تا گهرزمین پیروزی را از دست بدهد و تا پایان بازی گیتیزن‌ها پنج بار متوالی به گل رسیدند تا یک برد دیدنی کسب کنند.

مهدی کریمی ستاره جوان تیم فوتسال گیتی‌پسند در بازی امروز پنج گل برای این تیم به‌ثمر رساند. دو گل دیگر گیتیزن‌ها را نیز علیرضا عسگری و محمدحسین درخشانی وارد دروازه گهرزمین کردند. برای گهرزمین هم مانی قانع دو گل زد و دیگر گل آن‌ها را هم میثم خیام و بهروز اسدی به‌ثبت رساندند.

کد خبر 708547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.