همه مردم با هر سلیقه و دیدگاهی باید مطیع قانون اساسی باشند

امام جمعه موقت یزد گفت: قانون اساسی محور وحدت و همبستگی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه با هر سلیقه و نگاهی به مسائل مختلف باید مطیع قانون اساسی باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی ظهر امروز _جمعه دهم آذر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز یزد، با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین مرحله انتخابات‌اند، اظهار کرد: بالغ بر ۲۴ هزار نفر برای ۲۸۰ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و این مشارکت برای حضور، بیانگر اهمیت این دوره از انتخابات برای آینده کشور است.

وی با اشاره به دهم آذرماه، سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله ویژگی‌های شهید مدرس، شجاعت، نترسیدن در برابر کفار و ایمان قلبی و واقعی است که به دستور رضاخان و به جرم ایران‌دوستی، استقلال‌طلبی و ایران‌خواهی به شهادت رسید.

امام جمعه موقت یزد تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهید مدرس را الگوی رفتاری خود قرار دهند، بدانند که چرب و شیرین دنیا نتوانست شهید مدرس را زمین‌گیر کنند، این نکته جدی‌ترین ویژگی است که باید نمایندگان مردم در مجلس باشد.

محمدی به اهمیت فرآیند تأیید صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان اشاره گرد و اضافه کرد: توجه به صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس در حقیقت حراست از حق و حقوق ملت ایران است.

وی تصریح کرد: قانون اساسی محور وحدت و همبستگی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه با هر سلیقه و نگاهی به مسائل مختلف باید مطیع قانون اساسی باشند.

کد خبر 708529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.