حضور پرشور مردم در انتخابات آتی موجب شکست دشمنان نظام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نسبت به رعایت قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این فرآیند ملی موجب شکست دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز _دهم آذر_ درخطبه‌های نماز جمعه اراک اظهارکرد: در انتخابات پیش رو مردم باید افراد شایسته و کاردان را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی افزود: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات موجب شکست دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم و بسیجیان باید هوشیار باشند تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید اصول و مبانی قانون اساسی رعایت و از انجام اقدامات سلیقه‌ای خودداری شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی دریایی، این نیرو را به عنوان نیروی جامع جمهوری اسلامی دانستند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نیاز است فرماندهان نیروی دریایی، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اهداف بلند نظام اسلامی را دنبال کنند.

وی بر ضرورت راه اندازی اردوگاه‌های علمی آموزشی و فنی و حرفه‌ای تاکید کرد وافزود: دانش آموزان و پژوهشگران باید از دستاوردهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دیدن کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: لازمه پیشرفت، داشتن ارزیابی دقیق از نقاط قوت و ضعف در کشور است، همان طور که انسان موفق کسی است که مستمرا باید از وضعیت و حال خود یک ارزیابی داشته باشد، یک امت و یک کشور هم باید از وضعیت خود ارزیابی دقیق به دست آورد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه دریایی دارد که باید از آن بهره برد اضافه کرد: نیروی دریایی جز نیروهای برگزیده کشور به شمار می‌آید، با نگاه کلی به حرکت نیروی مسلح کشور در می‌یابیم که در اکثر زمینه‌ها نقاط قوت وجود دارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس تصریح کرد امام خمینی (ره) فرمودند نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند آیت الله مدرس باشند.

وی ادامه داد: کشور امروز در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به مدرس‌ها نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هدایت فرهنگی و علمی جامعه، توسعه دانشگاه‌ها و زیرساخت‌ها برعهده این شورا است.

وی تاکید کرد: ملت باید عزم خود را جزم کنند وبرای رسیدن به قله‌های علم و دانش در جهان تلاش کنند و عقب افتادگی‌های ۲۰۰ سال گذشته را جبران کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با گرامیداشت روز شانزدهم آذرماه روز جنبش دانشجویی اظهارکرد: دانشجویان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و این قشر در راستای رشد و توسعه همه جانبه کشور باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها قصد داشتند غزه را به شهر سوخته تبدیل و حماس را نابود کنند به همین دلیل ۴۰ هزار بمب روی مردم غزه ریختند اما نتوانستند یک چهارم قدرت حماس را نابود کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۲۰ تا ۳۰ هزار خانه را بمب باران کرد و یک اسیر را نتوانستند پیدا کنند و این اراده خداوند است تاکید کرد: آنها قصد داشت مردم غزه را کوچ دهد در صورتی که هرچه حماس خواست محقق شد و اسرائیل مجبور شد حماس را به رسمیت بشناسد.

وی ادامه داد: آتش بس بین حماس و اسرائیل ادامه پیدا نکرد بنابراین همگان وظیفه دارند حمایت از مردم غزه را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیون نفر از مردم ایران برای دفاع از ملت غزه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: صهیونیست‌ها نجات پرست و افراطی هستند و مردم فلسطین را شهروند درجه چهار و پنج تلقی می‌کنند.

کد خبر 708528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.