نامزدهای انتخابات مجلس با بی‌قانونی در تبلیغات شأن مجلس را پایین نیاورند

امام جمعه شهر دهدشت با بیان این‌که این روزها عده‌ای تبلیغات انتخاباتی راشروع کردند و پیشتاز در تبلیغات هستند، در توصیه‌ای به کاندیدای انتخاباتی، گفت: این‌ها خلاف قانون است، شأن و جایگاه مجلس را پایین نیاورید، به اسم دهه فاطمیه (س) و سبک زندگی و چنین مباحثی تبلیغ کردن خلاف قانون است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته دهدشت، به تشریح نکات مهم دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان پرداخت و با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون پر از افتخارات متعدد در همه مباحث است، اظهار کرد: بسیج در کار فرهنگی، جبهه رزم، سلامت، بلایای طبیعی، میدان تبیین و پژوهش و بصیرت‌افزایی همواره موفق بوده است.

وی با بیان اینکه مسئله پرهیز از دو قطبی کردن جامعه مهم‌ترین نکته سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان بود، افزود: عده‌ای این مسئله را خوب تفسیر نمی‌کنند، کسانی که مبانی اسلام را قبول دارند در این دو قطبی جای نمی‌گیرند، اما کسانی که علیه دین کار می‌کنند لازم است به این دو قطبی توجه کنند.

امام جمعه شهر دهدشت با بیان این‌که طوفان‌الاقصی آبروی آمریکا و تمدن غرب را برد، گفت: اروپا هم در این جریان ضرر کرد، حتی برخی کشورهای عضو ناتو، رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواهد با ریختن بمب‌های فسفری بر سر زنان و کودکان فلسطین آبرو بخرد، تصریح کرد: این آبرو نیست، این دست و پا زدن است و موفق نخواهند شد، دنیا بیدار شده‌است، همه ما حامی مردم غزه هستیم و جریان مقاومت سکوت نخواهد کرد و تا به فرمایش امام راحل (ع) و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم، دست از حمایت غزه و فلسطین بر نخواهیم داشت.

وی سالروز شهادت شهید مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده را یادآور شد و ضمن تبریک به مجلس و نمایندگان، خاطرنشان کرد: افتخار است که مقام معظم رهبری برای این مجلس کلمه انقلابی را عنوان کردند، البته ایشان کلیت مجلس و تصمیمات مجلس را بیان کردند و ممکن است برخی نماینده‌ها خوب عمل نکنند که باید مراقب این مسئله بود.

امام جمعه شهر دهدشت با بیان این‌که این روزها عده‌ای تبلیغات انتخاباتی راشروع کردند و پیشتاز در تبلیغات هستند، در توصیه‌ای به کاندیدای انتخاباتی، گفت: این‌ها خلاف قانون است، شأن و جایگاه مجلس را پایین نیاورید، به اسم دهه فاطمیه (س) و سبک زندگی و چنین مباحثی تبلیغ کردن خلاف قانون است.

وحدانی‌فر افزود: این‌که حضرت امام (ره) بارها اسم شهید مدرس را می‌آورند به دلیل خصوصیت عمده او بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: ضرر نماینده غیرانقلابی و ناصالح برای کشور جبران‌ناپذیر است، باید در انتخاب‌ها دقت کرد، مجلس شورای اسلامی حساس و نهاد قانون کشور است، مراقب باشیم به چه کسانی رأی می‌دهیم؛ اگر نماینده‌های وامدار سرکار بیاید باید قبل از ورودش به مجلس وام و نان قرض خود را پس بدهد، نماینده وامدار به درد مجلس نمی‌خورد.

امام جمعه شهر دهدشت در ادامه صحبت‌های خود وضعیت بازار و چندگانگی قیمت‌ها را یادآور شد و با بیان این‌که گویی نظارت صحیحی در کار نیست، گفت: صبر مردم اندازه‌ای دارد، گرانی به گونه‌ای است مغازه‌های بهم چسبیده و اجناس با همان کیفیت و قیمت‌ها متفاوت است، چرا نظارت مناسبی وجود ندارد، چرا در پنج قدمی قیمت‌ها متفاوت است؟

وحدانی‌فر با بیان اینکه ضعف نظارت عامل بی‌سامانی بازار است، افزود: کمبود کالا وجود ندارد، بازار قوم‌گرایی شده است، بازرسان بر نظارت سوار هستند و نظارت مناسب انجام نمی‌دهند، نقش متولیان امر چیست؟ نظارت را رها کردند و جریمه‌ها هم کارساز نیست.

وی تصریح کرد: چرا اصناف و اتحادیه‌ها کاری نمی‌کنند؟ کار به جایی رسیده تره‌بار از سفره مردم حذف شده است و در بازار، دفتر، مسجد، مدرسه و کوچه مردم همین حرف‌ها را بیان می‌کنند.

کد خبر 708506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.