مسلم اولادقباد در غیاب حسین طیبی برای پالما خوش‌درخشید

تیم فوتسال پالما اسپانیا با عملکرد فوق‌العاده مسلم اولادقباد و نمایش خوب سالار آقاپور در دور الیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صاحب پیروزی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله گروهی دور الیت رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شب گذشته پیگیری شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتسال پالما اسپانیا در حالی‌که حسین طیبی یکی از ستاره‌های ایرانی‌اش را به‌دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست نفرات خود نداشت و البته از مسلم اولادقباد و سالار آقاپور دیگر ایرانی‌های درخشان در لیست خود بهره می‌برد، از ساعت ۲۱:۳۰ با تیم لوباوا لهستان دیدار کرد و این تیم را شکست داد.

پالما در شرایطی در برابر لوباوا لهستان قرار گرفت که این تیم هم در نخستین دیدار خود در مرحله الیت از سد تیم هیت کیف اوکراین عبور کرده بود؛ مسلم اولادقباد پس از نمایش دیدنی مقابل اولمیسوم، در دیدار برابر لوباوا لهستان نیز با انگیزه زیادی در زمین حاضر شد تا جای خالی دیگر ستاره ایرانی را پر کند.

مسلم اولادقباد در غیاب حسین طیبی برای پالما خوش‌درخشید

در دقیقه ۱۳ بازی، مسلم اولادقباد تا زمین حریف پیش رفت و روی یک ضدحمله با پاس در عمق مارسلو را صاحب توپ کرد و گل اول برای پالما به‌ثمر رسید. در نیمه دوم پالما نمایش بهتری ارائه کرد و در دقیقه ۳۴ توسط برونو گومس پیش افتاد، اما سه دقیقه پس از آن نوبت درخشش دوباره مسلم اولادقباد بود که یک‌بار دیگر استارت سریع بزند و با شوت محکم زمینی از سمت راست زمین دروازه لوباوا لهستان را باز کند.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در شبی که اولادقباد یک گل به‌ثمر رساند و یک پاس‌گل داد و از سالار آقاپور هم استفاده کرد، توانست به برتری سه بر یک مقابل لوباوا لهستان دست پیدا کند تا بالاتر از این تیم و هیت کیف اوکراین در صدر جدول گروه D مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتسال پالما ده‌مایورکای اسپانیا شنبه‌شب آینده در آخرین مسابقه مرحله گروهی دور الیت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سه امتیازی هیت کیف اوکراین خواهد رفت و در صورت تساوی یا پیروزی صعودش به نیمه نهایی را قطعی خواهد کرد که احتمال آن بسیار بالا خواهد بود.

کد خبر 708495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.