مجلس شورای اسلامی باید بتواند در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی استکبار جهانی بایستد

امام جمعه بادرود گفت: مجلس آینده باید بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های قدرتمندان جهانی بایستد و مصالح کشور و ملّت را در نظر بگیرد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: مجلس طراز انقلاب اسلامی باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها، مرعوب‌کردن‌ها و تطمیع‌کردن‌های قدرتمندان جهانی بایستد و مصالح کشور و ملّت را محاسبه کند و به دنبال آن برود.

وی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب یک فرد اصلح افزود: عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد باید سرلوحه یک نماینده قرار گیرد و لازم است که بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه باشند.

امام جمعه بادرود خستگی‌ناپذیری و داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و گفت: ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری به ویژه در مسائل بیت‌المال باید مدنظر قرار گیرد.

عقیلی با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان یکی از اقشار برجسته در نقش‌آفرینی‌های انقلابی بودند و رهبر معظم انقلاب با درک دقیق از این موهبت، جوانان را مخاطب اصلی خود در بیانیه گام دوم قرار دادند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان تاکید کرد: نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید به کلی ناکام ماند، حزب‌اللّه ۱۰ برابر قوی‌تر شد، خواستند عراق را ببلعند و سوریه را قبضه کنند، موفق نشدند، تمام کردن مسئله فلسطین به نفع رژیم غاصب صهیونیستی با طرح خائنانه دو دولتی هم جزو نقشه خاورمیانه جدید بود که آن هم موفق نشدند.

امام جمعه بادرود با اشاره به لزوم پشتیبانی و همراهی بیش از پیش نسبت به مردم غزه اظهار کرد: رسوایی شعارهای حقوق بشری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در مواجهه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نیز شهادت ملت‌های جهان به حقانیت مردم غزه از جمله دستاوردهای بزرگی است که باید حمایت مردم و رسانه‌ای مانع از تغییر آن توسط غول‌های رسانه‌ای و شبهه‌افکنی‌های پوچ نسبت به حقانیت و حقایق طوفان‌الاقصی شود.

کد خبر 708491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.