اتصال پل نیایش به میدان موذن‌زاده بعد از ۱۸ سال/ خروج ۳ شهرک از بن بست

شهردار اردبیل گفت: در راستای توسعه شهری اجرای طرح اتصال پل نیایش به میدان موذن‌زاده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و این انتظار ۱۸ ساله به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری صبح امروز _جمعه دهم آذر _در جمع خبرنگاران از پایان چشم انتظاری ۱۸ ساله خبر داد و گفت: بعد از سالیان متمادی و در راستای تهسیل در عبور و مرور شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری از طریق میدان موذن‌راده به کمربندی و پل نیایش وصل شدند.

وی افزود: اتصال شهرک ولیعصر به میدان مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی در ادامه اجرای فاز دوم پروژه پل نیایش پس از تکمیل زیرگذر، تملک املاک معارض در مسیر با اجرای قانون ماده ۹ قانون انجام به مرحله اجرا رسید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: رفاه حال شهروندان و پاسخ مطالبه مردم همواره اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده‌است که خوشبختانه حال بعد از ۱۸ سال شاهد تحقق خواسته‌ی شهروندان شدیم و قطعاً خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به مروز زمان و با اولویت بندی انجام خواهد گرفت.

صفری بیان کرد: با توجه به درخواست اهالی مبنی بر اتصال شهرک ولیعصر به میدان موذن‌زاده، نیروهای معاونت زیر بنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل با ماشین‌آلات سنگین مشغول خاک‌برداری و زیرسازی راه مواصلاتی هستند.

وی اضافه کرد: با اتصال شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری به میدان موذن‌زاده، راه دسترسی اهالی به هسته مرکزی شهر آسان و شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

کد خبر 708447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.