از بازی ساده دختران جعفری در تهران تا تلاش سپاهان در نبود اردلان

هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال بانوان امروز با پنج دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه دهم آذر_ هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال بانوان درحالی پیگیری می‌شود که تیم خاتون بم تا پایان هفته دوم با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم پالایش‌گاز ایلام با ۶ امتیاز با تفاضل ضعیف‌تر نسبت به خاتون بم در رتبه دوم است، سپاهان و ملوان بندرانزلی نیز هر دو با ۴ امتیازی هستند تیم‌های شهرداری سیرجان و کانی کردستان هم ۳ امتیاز کسب کرده‌اند.

امروز در ورزشگاه جروکان تیم سپاهان میزبان فراایساتیس کران فارس تنها یک امتیاز از آوا در هفته اول گرفته است؛ دختران طلایی در حالی وارد زمین می‌شوند که سکان‌دار تیم خود یعنی نیلوفر اردلان را در روی نیمکت ندارند، اردلان برای دوره مربیگری به تایلند سفر کرده است، اما شاگردان اردلان فردا همراهی دختر ۱۰۰ گله سپاهان هاجر دباغ را با خود دارند.

هاجر دباغی، مهاجم ملی‌پوش سپاهان که برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا به طور موقت به تیم گوکولام کرالا هند پیوسته بود، پس از پایان این رقابت با وجود داشتن پیشنهاد ادامه همکاری ترجیح داد دوباره به خانه طلایی خود بازگشته و در ادامه لیگ با پیراهن به سپاهان به میدان برود، طلایی‌پوشان امیدوارند با کسب پیروزی پر گل جایگاه خود را ارتقا داده و مستحکم‌تر کنند.

در دیگر دیدار امروز شاگردان مریم ایراندوست در تیم شهرداری سیرجان میزبان تیم تازه لیگ‌برتری شده آوا تهران هستند تا دومین پیروزی متوالی خود را در لیگ کسب کنند.

خاتون بم مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین با ده گل در این هفته میهمان تیم پیکان است؛ دختران پیکانی در حالی میزبان دختران مرضیه جعفری هستند که هر دو دیدار گذشته خود را واگذار کرده‌اند و جزو تیم‌های قعرنشین جدول هستند.

به نظر می‌رسد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز دیداری آسان را پشت سر خواهد گذاشت و همچون سال‌های گذشته در همین ابتدای لیگ تعداد گل‌های خود را با تیم‌های دیگر افزایش می‌دهد تا برای رسیدن به دهمین قهرمانی‌شان در این لیگ بر مدعی برای حریفان خط و نشان بکشند.

جدول بازی‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال بانوان:

پیکان تهران و خاتون بم

داوران: زهره اسکندری، ژاله طوفان پور، سیمین گوهری، غزاله عاطفی

شهرداری سیرجان و آوا تهران

داوران: سلطنت نوروزی، مهشید گودرزی، فائزه موسوی، عاطفه محمدی

سپاهان اصفهان و فرا ایساتیس کران فارس

داوران: مهسا محمدجانی، سمانه یوسف آبادی، سحر ورمرزیاری، درنا قهرمانی

پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی

داوران: سحر بی‌باک، فاطمه صلح‌آبادی، نازنین قربان پور، زهرا غیاثوند

کانی کردستان و نماینده البرز

داوران: فاطمه نصیری، مرضیه بهداروند، زینب منادیان زاده، وجیهه رافتی جوان‌بخت

کد خبر 708444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.