کشف محموله شیشه در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان از ناکامی قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به یک عملیات مقتدرانه در حوزه مرز و متواری‌شدن سوداگران مرگ افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در بازرسی از یک باب منزل در منطقه مرزی مقدار ۱۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۵۲ کیلوگرم مرفین، ۷۶ کیلوگرم شیشه، یک قبضه سلاح تیربار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۱۳ خشاب مربوطه، تعداد ۴۰۸ فشنگ جنگی، تعداد ۷ گلوله ۴۰ م. م، ۳ دستگاه بی‌سیم دستی، یک عدد تابلوی پلیس و یک عدد سلول خورشیدی، را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک خانه مخفی کرده بودند را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر 708439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.