دستگیری ۲۱ سارق و مالخر در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق و هفت مالخر در طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سرقت‌ منزل در گیلان و اعتراف این افراد به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی است.

وی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

ملکی با بیان اینکه در طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و عملیات‌های جداگانه، ۱۴ سارق و هفت مالخر در سطح استان دستگیر شدند، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۵ فقره سرقت منزل اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت تاکید کرد و گفت: ارتقا نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و متخلفان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 708434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.