آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های طرح نهضت ملی در یزد

عملیات اجرایی اتصال زیرساخت‌های آب و برق شهرک ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی یزد و طرح گازرسانی به ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی با حضور وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، احمد وحیدی عصر امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد از آغاز عملیات اجرایی هزار و ۳۴۶ فقره انشعاب آب طرح نهضت ملی مسکن و عملیات برق‌رسانی به فاز یک سایت پردیس زندگی طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

عملیات انشعاب آب طرح نهضت ملی مسکن یزد در محل شهرک پردیس زندگی در مجموع برای هفت هزار واحد اجرا خواهد شد، این انشعابات شامل ۱۱۷ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال آب با اعتبار ۹ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و تاکنون برای اجرای آن ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین عملیات برق‌رسانی به فاز یک طرح شهرک زندگی شامل اجرای هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه متوسط و ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب چهار دستگاه ترانس با مجموع قدرت ۸۷۰ کیلووات با اعتبار ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

وحیدی طرح گازرسانی به ۶۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را هم آغاز کرد. این طرح گاز رسانی به طول ۷۰ کیلومتر و با اعتبار ۹ هزار میلیارد ریال انجام خواهد شد که تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار آن جذب شده است.

شرکت گاز استان یزد ۴۰۰ کیلومتر عملیات گازرسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن را در دست اجرا داشته که از این مقدار ۷۰ کیلومتر انجام و ۳۳۰ کیلومتر دیگر باقی‌مانده است.

کد خبر 708423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.