اردو نداشتن تیم‌ملی فوتسال، به دلیل نبود رویداد مهم پیش‌رو است

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: دلیل اردو نداشتن تیم‌ملی فوتسال، پیش رو نداشتن رویداد مهم و یا قابل توجهی برای این تیم بوده‌است، این موضوع در سراسر جهان مرسوم بوده و فقط اوقاتی که رویداد مهم و قابل توجهی برای تیم‌ها وجود داشته باشد، اردوهای چند روزه و هماهنگی برای اعزام گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته ششم سوپر لیگ فوتسال کشور که در شهرستان نطنز برگزار شد، تیم شاهین نوین، تنها نماینده فوتسال بانوان استان اصفهان به مصاف ملی حفاری رفت که با نتیجه ۴ بر یک مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد و صعود چند پله‌ای در جدول رده‌بندی داشت.

مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و آذر محبوبی رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان با حضور در شهرستان نطنز از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در جریان این مسابقه اظهار کرد: یکی از تیم‌های خوب در حوزه فوتسال بانوان در شهر نطنز در حال فعالیت است و فعالیت خوبی را به نمایش گذاشته‌اند و امیدوار هستیم تیم فوتسال شاهین نوین نطنز بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کند.

مریم منظمی افزود: امیدوار هستیم در حوزه ورزش بانوان به خصوص رشته جذابی همانند فوتسال اتفاقات خوبی رخ دهد، چرا که هرچه توجه به قشر بانوان انجام شود و حمایت‌هایی صورت بگیرد، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و باعث ورود شور و نشاط و شادی به جامعه بانوان‌مان می‌باشد.

وی ادامه‌داد: امروز دیدار بین دو تیم شاهین نوین نطنز و ملی حفاری برگزار شد که دیدار بسیار خوبی بود و امید داریم که هر دو تیم بتوانند نتایج مطلوبی را در طول لیگ رقم بزنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی را که در اولویت گذاشته‌بودم حضور داشتن در بازی‌های لیگ‌های فوتبال و فوتسال در رده‌های مختلف بود، زیرا که حضور در این مسابقات خیلی معضلات، مشکلات و حاشیه‌هایی که گفته‌می‌شود که وجود دارند اگر از نزدیک شاهد آنها باشم خیلی بهتر می‌توان آنها را رصد کرد و با تلاش برای رفع این مشکلات راحت‌تر قابل حل خواهند بود.

منظمی درباره اعتراض تیم‌ملی فوتسال به دلیل کم توجهی به این حیطه عنوان کرد: دلیل اردو نداشتن تیم‌ملی فوتسال، پیش رو نداشتن رویداد مهم و یا قابل توجهی برای این تیم بوده‌است، این موضوع در سراسر جهان مرسوم بوده و فقط اوقاتی که رویداد مهم و قابل توجهی برای تیم‌ها وجود داشته باشد، اردوهای چند روزه و هماهنگی برای اعزام گذاشته می‌شود.

وی اذعان کرد: به خاطر داشتن لیگ پویای سال گذشته و امسال نیز با همکاری باشگاه‌های حاضر و همچنین سازمان لیگ فوتسال توانستیم این لیگ را راه اندازی کنیم؛ البته که دو الی سه سالی می‌شد که به دلیل ویروس کرونا، بازی‌های فوتسال دچار خلل شده‌بود و با تأخیر برگزار می‌شد و همین امر باعث کاهش یافتن اردوهای تیم تیم‌ملی ما بود؛ با مسابقاتی که برای تیم‌ملی فوتسال پیش رو داریم، نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا اردوهای منسجمی را با برنامه‌ریزی برای تیم‌ملی فوتسال برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: استان اصفهان جز استانی‌هایی هست که در رشته‌های فوتسال و فوتبال حرفی برای گفتن دارد، تقسیم انرژی و برنامه‌ریزی که صورت گرفته است برای ادامه دادن هردو رشته در این این استان موضوعی قابل تقدیر است؛ همچنین از ریاست هیئت و باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم، زیرا سپاهان یکی از باشگاه‌های خوبی است که در زمینه فوتبال فعالیت می‎‌کند.

کد خبر 708411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.