رسانه‌ها با روشنگری مانع سو استفاده دشمن شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌ها باید به دور از سیاه نمایی یا سفید نمایی نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی اقدام کنند و در این خصوص با اتکا بر تقوای جمعی مانع سو استفاده دشمن از شرایط شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مجید منادی امروز_ پنج‌شنبه نهم آذر_ در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب و آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای سرزمین مقدس اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به شرایط، ظرفیت، فرهنگ، اقلیم و تاریخی که دارد یک استان پر خبر است و تحت عنوانی هم چون پایتخت دفاع مقدس، دروازه ورود تشیع و پایتخت موکب‌ها شناخته می‌شود.

وی افزود: وقتی جشنواره یا فعالیت هنری در سطح کشور برگزار می‌شود در استان به صورت ویژه و گسترده اجرا می‌شود به طور مثال در راستای عدالت آموزشی طرح آموزش هنر برای همه در کشور اجرا شده که استان خوزستان بیشترین تعداد شرکت کننده و کلاس را داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان سرمایه‌های زیادی دارید که رسانه یکی از آن‌ها است تلاش می‌شود در جهت ارتقا و پویایی آنها تلاش شود، تصریح کرد: دشمن تمرکز زیادی بر روی خوزستان دارد و در تلاش است خبری که در سایر استان‌ها فاقد ارزش خبری است، در این استان با بزرگنمایی با ارزش جلوه دهد و آنها را به مشکلات وگسل‌های اجتماعی تبدیل نماید.

منادی تاکید کرد: رسانه‌ها باید به دور از سیاه نمایی و یا سفید نمایی نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی اقدام کنند و در این خصوص با اتکا بر تقوای جمعی مانع سو استفاده دشمن از شرایط شوند، علاوه بر آن مشکلات را به صورت واقعی بیان نمائید به طور مثال در بسیاری از موارد مانند اعتیاد و نزاع‌های دسته جمعی وضعیت استان بسیار بهتر از شرایطی که در آمار و ارقام آمده است.

وی گفت: یکی از راهبردهای دشمن در حوزه رسانه ایجاد خطای محاسباتی است تا رسانه را در تعیین اولویت و نحوه پردازش، دچار خطا کنند

کد خبر 708340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.