علت بروز ۲ حادثه مرگبار در تهران چه بود؟

رئیس اداره تصادفات پلیس تهران بزرگ گفت: روز گذشته در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که عامل انسانی و بی‌توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رابعه جوانبخت اظهار کرد: دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دوی آنها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان شد که می‌طلبد رانندگان در ترددهای خود با دقت بیشتری رانندگی نمایند.

وی افزود: حادثه اول در ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته چهارشنبه هشتم آذر_ در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی قبل از خیابان تلو، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده با گاردریل میانی بزرگراه برخورد و سپس واژگون می‌شود که که به همین خاطر راننده آن در دم فوت می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تصادف فوتی بعدی در ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محور یادگار امام به شمال بعد از پاک نژاد روی داد که در آن یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر عابر برخورد و یک نفر عابر مونث در دم فوت کرد و نفر دوم به همراه راننده موتور سیکلت با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: در هر دو حادثه نبود توجه به جلو از سوی راننده موتورسیکلت و راننده پژو باعث فوت عابر در حادثه اول و فوت خود راننده پژو در حادثه دوم شد.

جوانبخت تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌کنم در حین رانندگی تمام حواس و فکر و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هر کاری مانند خوردن و آشامیدن و صحبت با تلفن همراه که حواس آنان را از رانندگی پرت می‌کند، جدا خودداری کنند تا شاهد این گونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 708314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.