۳۹ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان با احداث بیش از ۳۹ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در افق چهار ساله گردش مالی حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عطاالله اکبری امروز_ پنجشنبه نهم آذر _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان از اشتغال بیش از ۴۱ هزار و ۵۲۵ نفر در پروژه‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد و اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن در کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در این استان است، افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان با ساخت بیش از ۳۹ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در افق چهار ساله گردش مالی حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از مجموع ۳۶ هزار و ۴۲۴ متقاضی تأیید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون ۳۰ هزار و ۸۸۱ متقاضی اقدام به واریز وجه کردند و ۲۵ هزار و ۲۹۸ متقاضی تخصیص به طرح شده‌اند.

اکبری تاکید کرد: با توجه به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در امیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت نقش مستقیم ایفا می‌کند در این استان تلاش شده است با استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 708306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.