آیین تجلیل از بسیجیان منطقه ۸ اصفهان برگزار شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج، طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از مسئولان، مراسم تجلیل از بسیجیان این منطقه برگزار شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج متعلق به تمام توده‌های مردمی است که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن دارند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج یکی از کلیدی‌ترین ارگان‌های کشور به‌ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی بوده است و می‌توان گفت بی‌شک دفاع مقدس با جان‌فشانی بسیجیان به ثمر رسید.

آئین تجلیل از بسیجیان منطقه ۸ اصفهان برگزار شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تاکید کرد: بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به‌گونه‌ای ژرف در فرجام خود قرار داده است.

باقری با اشاره به وجود سه پایگاه بسیج حوزه ۶، ۷ و ۱۰ در شمال اصفهان تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج آئین نکوداشت بسیجیان محدوده منطقه هشت با حضور عباس حاج‌رسولی‌ها، مجید نادرالاصلی و احمد شریعتی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، فرمانده بسیج شهرداری اصفهان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج منطقه هشت برگزار شد.

کد خبر 708283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.