دوربین ثبت تخلف در سه‌راه خیابان شهید حجازی_ بهستان نصب می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به موقعیت حساس سه‌راه خیابان شهید حجازی_بهستان، دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ثبت تخلف چراغ قرمز در چهار راه‌ها برای نظارت بر توقف خودروها پشت خط عابر پیاده است، این سامانه، براساس الگوریتم‌های پردازش تصویر کار می‌کند و در صورت تخلف، سیستم به‌صورت خودکار از چراغ راهنمایی و خودروی متخلف عکسبرداری می‌کند.

وی افزود: در راستای هوشمندسازی کنترل ترافیک با توجه به موقعیت حساس سه‌راه خیابان شهید حجازی_ بهستان در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز نصب می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه لازمه یک شهر ایمن و پایدار، نصب علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی است، گفت: در راستای رفع نیازهای شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان نصب چراغ‌های چشمک‌زن پایه کوتاه و معلق برحسب نیاز در دستور کار واحد حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه قرار دارد.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دو مدرسه در کوچه نوبهار (۱۴) واقع در خیابان قدس به‌منظور نظم بخشیدن به ترافیک شهری، تأمین ایمنی دانش‌آموزان و عابران پیاده هنگام عبور از خیابان چراغ‌های چشمک‌زن پایه معلق و پایه کوتاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال نصب می‌شود.

کد خبر 708282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.