ضرورت حل‌وفصل مشکلات بیمارستان بهشتی کاشان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان بهشتی کاشان تعمیر تجهیزات بیمارستان را ضروری دانست و گفت: با توجه به قدمت ۴۰ سالهاین بیمارستان مشکلاتی وجود دارد؛دانشگاه علوم پزشکی کاشان پروژه‌هایی همچون بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) را در دست احداث دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، بهرام عین‌اللهی امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در سفر یک‌روزه خود به کاشان و در حاشیه بازید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قدمت ۴۰ ساله بیمارستان بهشتی کاشان مشکلاتی را به وجود آورده است، اظهار کرد: حلوفصل مشکلات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بیمارستان شهید بهشتی کاشان ابتدا یک بیمارستان دانشگاهی نبود و سازمان تأمین اجتماعی سال ۶۷ این بیمارستان را تأسیس کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: این بیمارستان بعداً آموزشی شد و سال ۹۰ نیز ساختمان امام علی (ع) به آن اضافه شد، با توجه به قدمت ۴۰ ساله این بیمارستان مشکلاتی وجود دارد؛ دانشگاه علوم پزشکی کاشان پروژه‌هایی همچون بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) را در دست احداث دارد.

عین‌اللهی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی با وجود اساتید عالی‌رتبه و دارای دستیاران تخصصی است، اضافه کرد: خدمات بیمارستان شهید بهشتی خدمات قابل قبول است و ویژگی‌های دانشگاه علوم پزشکی دارد، تلاش می‌کنیم با بررسی‌های صورت گرفته مشکلات را حل‌وفصل کنیم.

بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان، بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان آران و بیدگل و بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت بقیةالله الاعظم کاشان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

کد خبر 708274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.