گردهمایی بسیجیان و رزمندگان منطقه ۱۱ اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از برگزاری گردهمایی بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران این منطقه در مصلای گلزار شهدای منطقه ۱۱ خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: این هفته فرصتی برای گرامیداشت فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌ها برای سرافرازی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج با ظهور اسلام در میان ملت‌های مسلمان رشد کرده است، افزود: نمی‌توان گفت که بسیج فقط حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی است، بلکه تلاش امام خمینی (ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان باایمان موجب تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها نیز الگو و سرمشق خواهد شد.

گردهمایی بسیجیان و رزمندگان منطقه ۱۱ اصفهان برگزار می‌شود

محمدحسینی ضمن دعوت از بسیجیان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای این منطقه برای حضور در گردهمایی سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمام بسیجیان و مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

کد خبر 708257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.