من‌ و پارسا مکمل یکدیگر هستیم / پیشنهاد داشتم اما به‌خاطر ذوب‌آهن ماندم‌

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان مسجدسلیمانی ذوب‌آهن تاکید دارد بین او و پارسا جعفری، دروازه‌بان دوم تیم، رقابتی وجود ندارد و این دو نفر مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، این فصل تا پایان هفته یازدهم، با ۱۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و پشت سر استقلال تهران و ملوان جا خوش کرده است.

گاندوها بعد از تغییر مدیریتی و جایگزینی نیما نکیسا با علی احسانی، روی نیمکت مربیگری هم به جای مهدی تارتار، در فصل جدید با محمد ربیعی به توافق رسیدند و کار را با او آغاز کرده‌اند.

یکی از ارکان موفقیت آنها در این فصل، عملکرد مطلوب دو دروازه‌بان به نام‌های حبیب فرعباسی و پارسا جعفری بوده‌اند. ابتدا در بازی اخیر حبیب در چارچوب قرار داشت، اما به علت مصدومیت از ناحیه دست، دو هفته پارسا جای او را گرفت و عملکرد به‌نسبت خوبی هم داشت.

در خصوص شرایط این فصل ذوب‌آهن با حبیب فرعباسی، دروازه‌بان این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

از شرایط این فصل ذوب‌آهن تحت هدایت ربیعی برای ما صحبت کن؛ تیمی که اکنون جزو سه تیم بالای جدول است.

همان‌طور که گفتید شرایط ما نسبت به فصل گذشته بسیار تغییر کرده و بهتر شده است. سال جاری برای خودمان یک هدف مشخص تعیین کرده‌ایم و به دنبال دستیابی به آن هستیم. ذوب‌آهن تحت هدایت ربیعی و کمک‌های او، روزهای خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم این روند را تا آخر فصل حفظ کنیم‌.

درباره تفاوت کار محمد ربیعی و مهدی تارتار هم کمی صحبت کنیم؛ به نظرت همکاری با کدام‌یک، لذت‌بخش‌تر است؟

من با هر دوی آن‌ها کار کرده‌ام، هر کدام سبک کاری و پرستیژ ویژه خود را دارند، ربیعی و تارتار انسان‌های بسیار خوب و محترمی هستند و قاطعانه می‌گویم که در ایران جزو بهترین‌ها هستند و این را می‌توانید از نتایجی که کسب کرده‌اند، متوجه شوید.

من‌ و پارسا مکمل همدیگر هستیم/ پیشنهاد داشتم اما به‌خاطر ذوب‌آهن ماندم‌

از مصدومیتی که گریبان‌گیرت شده است صحبت کن؛ البته رقیب خوبی به نام پارسا جعفری هم داری، این‌طور نیست؟

وجود دو دروازه‌بان خوب در یک تیم لازم است، چرا که مکمل یکدیگر هستند و برای پیشرفت، به هم کمک می‌کنند. پارسا جعفری دروازه‌بان جوانی است که در دو بازی اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است. ضمن اینکه من با توجه به مصدومیت فصل گذشته‌ام، کمی زودتر از موعد به تمرینات برگشتم و همین کار باعث شد به‌خاطر تمرینات سنگین و فشرده، هفت هفته ابتدایی این فصل را با درد بازی کنم، اما اکنون با دو سه هفته استراحت‌، وضعیتم به حالت عادی برگشته است، با این حال فرقی ندارد که چه کسی دروازه‌بان اصلی باشد، همین که تیم نتیجه بگیرد و ما بهترین نمایش را از خودمان نشان دهیم، کفایت می‌کند.

آیا قبل از آغاز فصل پیشنهادی از تیم دیگری داشتی؟ چه شد که در ذوب‌آهن ماندنی شدی؟

بله، از چند تیم پیشنهاد خوبی داشتم، اما به‌خاطر علاقه قلبی به ذوب‌آهن و مردم اصفهان، با ربیعی هم صحبت کردم و متوجه شدم دیدگاه ما شبیه به هم است، خدا را شکر می‌کنم که سه سال دیگر قراردادم را تمدید کردم و در تیم ماندم.

فکر می‌کنی تا چه زمانی در ذوب‌آهن می‌مانی و چه برنامه‌ای برای آینده داری؟

بسیارسخت است که بگویم تا چه زمانی در این تیم می‌مانم، باید دید شرایط به چه صورتی پیش می‌رود. ذوب‌آهن یکی از باقدمت‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و به‌طور قطع هر کسی دوست دارد برای این تیم بازی کند، از صمیم قلب، امیدوارم مدت زمان زیادی در اصفهان بمانم‌.

کد خبر 708252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.