خودروی تسلا مدل ۳-۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو تسلا مدل ۳-۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و دوربین دنده عقب با سنسور پارک جلو و عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تسلا قصد دارد در سال ۲۰۲۴ میلادی، خودرو جدید تسلا مدل ۳ را وارد بازار کند، هنوز اطلاعاتی در مورد میزان قدرت و گشتاور موتور این خودرو ارائه نشده است اما شتاب آن در عرض ۶.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ این خودرو در عرض ۱۵ دقیقه تا ۲۵۰ کیلووات شارژ می‌شود و مسافت ۲۸۲ کیلومتری را طی می‌کند.

طول و عرض خودرو تسلا مدل ۳-۲۰۲۴ به ترتیب معادل ۴۷۲۰ و ۱۹۳۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۴۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۷۵ میلی‌تر است؛ خودرو یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و دوربین دنده عقب با سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو تسلا مدل ۳-۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، نمایشگر ۱۵.۴ اینچی، سیستم صوتی مجهز به ۹ بلندگو، دو شارژر تلفن بی‌سیم ۶۵ واتی و سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد؛ خودرو تسلا مدل ۳-۲۰۲۴ در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 708237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.