مصدومیت‌های ناحیه رباط‌ صلیبی در فوتبال ایران ادامه دارد

علیرضا باویه چندمین فوتبالیست حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که با مصدومیت پارگی رباط‌ صلیبی مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا باویه، بازیکن ۲۱ ساله و جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان که طی سال‌های اخیر در ترکیب تیم‌های ملی فوتبال امید و در جمع فولادی‌های اهواز خوش‌درخشیده و از وی به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال و بازیکنان آینده‌دار در لیگ برتر فوتبال ایران نام برده می‎‌شود، خیلی‌زودتر از چیزی که تصور می‌شد تاوان بازی‌های متوالی و استراحت نداشتن کافی را داد.

علیرضا باویه، هافبک جوان فولادی‌ها بعد از مصدومیتی که برای وی پیش آمد مورد معاینه پزشکان قرار گرفت و تشخیص اولیه پزشکان فولاد پارگی رباط صلیبی بود. این بازیکن در جریان تمرین از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد که با توجه به تشخیص قطعی و انجام آزمایش‌های تخصصی لازم، روند درمانی این بازیکن به‌زودی زیر نظر یکی از برترین جراح‌های کشور آغاز می‌شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است و در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به گذشته فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست آورده بود و هفت بازی در ۱۰ مسابقه اخیرشان انجام داد، اما در اوج بدشانسی به‌علت بازی‌های زیاد، خستگی و شاید هم مقداری غیرحرفه‌ای‌بودن با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

این هافبک ۲۱ ساله که همراه با تیم ملی فوتبال امید ایران نیز در رقابت‌های مرحله انتخابی المپیک و جام ملت‌های آسیا حضور داشت، در بازگشت به تمرینات فولاد با اتفاق تلخی مواجه شد تا دست سرمربی اسپانیایی فولادی‌ها هم از همیشه خالی‌تر شود؛ باویه در شرایطی دچار مصدومیت شد که در فصل جاری تعداد مصدومان پارگی رباط صلیبی بسیار بالا رفته است.

کد خبر 708215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.