اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرستان مارگون

فرماندار شهرستان مارگون از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساخت‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مارگون مختار اندرخور روز _ چهارشنبه، هشتم آذر_ در دیدار با معاونت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه شهرستان مارگون تازه تأسیس است و هنوز در تکمیل و تجهیز ادارات شهرستان با مشکل جدی مواجه هستیم، اظهار کرد: بخش «زیلایی» این شهرستان در کنار بخش «دیشموک» در منطقه دیگر استان به عنوان دو نماد محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ناراحت کننده‌ترین موضوع در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان مارگون، استعدادهایی است که در اثر فقدان خدمات قابل قبول، در سال‌های گذشته به آن چیزی شایستگی داشته‌ اند نرسیده‌اند و با وجود تمام محرومیت‌ها و کاستی‌ها، مردم این شهرستان، همیشه حامی نظام بوده و در خطوط مقدم دفاع از وطن و اسلام و نظام جمهوری اسلامی حضور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: شهرستان محروم مارگون، ۹۲ شهید را تقدیم وطن عزیز و نظام جمهوری اسلامی کرده و در تمامی مشارکت‌های اجتماعی در حمایت از نظام حضوری فعال دارند و در سفر دوم ریاست جمهوری به استان، شاهد وفاداری مردم نسبت به نظام با وجود برخی محرومیت‌ها و مشکلات بودیم.

وی تصریح کرد: این مردم به معنای واقعی، قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی هستند، اگرچه هنوز تا مدینه فاضله و مطالبات به حق مردم فاصله داریم.

مختار اندرخور با اشاره به مصوبات بودجه‌ای در سال‌های گذشته و در جریان سفر ریاست جمهوری و دیگر مسئولان کشوری، خاطرنشان کرد: بودجه مصوب و بودجه تأمین شده را نسبت به عمیق و عریض بودن شکاف محرومیت و فقدان زیرساخت‌ها در شهرستان مارگون بسیار اندک است.

وی توجه ویژه به زیرساخت‌های شهرستان مارگون از جمله زیرساخت‌های ارتباطی، بهداشتی، آبرسانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی را مهم‌ترین مطالبات مردم مارگون دانست و از معاونت سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد توجه ویژه به این موضوعات در تصویب و تأمین بودجه این شهرستان داشته باشند.

در ادامه این نشست رحیم ممبینی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تأیید اصحبت‌های فرماندار شهرستان مارگون از میهمان‌نوازی و ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیتی مردم شهرستان مارگون و وفاداری این مردم نسبت به نظام را تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری در یک دوره زمانی دو ساله تا سال ۱۴۰۴ اتفاق می‌افتد، افزود: بر اساس مطالبات و اولویت‌های طرح شده توسط فرماندار شهرستان مارگون، علاوه بر مصوبات مجلس و مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان جهت زیرساخت‌های شهر مارگون، ۵۰ میلیارد تومان برای زیر ساخت‌های دیگر مناطق شهرستان مارگون و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل راه‌های ارتباطی این شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

ممبینی در پایان از زحمات و پیگیری‌های فرماندار شهرستان مارگون تشکر کرد و تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در اولین فرصت این اعتبارات تأمین و در اختیار سازمان‌ها و ادارات مربوطه قرار گیرند تا شاید بتوان بخش اندکی از مشکلات شهرستان مارگون مرتفع شود.

کد خبر 708208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.