چهاردهمین پیروزی بوستون و صعود میلواکی به جایگاه دوم کنفرانس‌شرق در بسکتبال NBA

ادامه رقابت‌های بسکتبال NBA با پیروزی تیم‌های بوستون‌سلتیکس و میلواکی‌باکس در کنفرانس شرق و غرب پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه دور گروهی لیگ بسکتبال NBA، بوستون‌سلتیکس صدرنشین کنفرانس‌شرق با نتیجه ۱۲۴ بر ۹۷ بر شیکاگو بولز غلبه کرد و چهاردهمین برد فصل خود را جشن گرفت؛ در این دیدار جیلن براون فوروارد بوستون با کسب ۳۰ امتیاز، هشت ریباند و شش پاس منجر به گل ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز مینه‌سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس‌غرب با نتیجه ۴۰۶ بر ۱۰۳ اوکلهاما ساندر را از پیش‌رو برداشت و دوازدهمین برد فصل خود را کسب کرد. در این بازی شای‌گیلگیوس-الکساندر بازیکن اوکلاهاما با کسب ۳۲ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

تیم بسکتبال میلواکی‌باکس ۱۳۱ بر ۱۲۴ میامی‌هیت را شکست داد و به رده دوم جدول کنفرانس‌شرق صعود کرد. یانیس آنتتکومپو فوروارد میلواکی با ۳۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و پنج پاس منجر به امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار مشخص شد.

در سایر بازی‌ها کلیولند، نیویورک، بروکلین، دالاس و ساکرامنتو موفق به برد برابر حریفانشان شدند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت. گفتنی است در جدول رده‌بندی کلی این رقابت‌ها بوستون‌سلتیکس، میلواکی‌باکس و اورلاندو از کنفرانس‌شرق و مینه‌سوتا، اوکلهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

کد خبر 708207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.