بهبود زیرساخت‌های بازیافت در ایالت آیووا

چهار میلیون دلار کمک هزینه مالی برای بهبود مرکز دفن زباله و بازیافت شهری آیووا سیتی در ایالت آیووا آمریکا در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حفاظت محیط زیست در آمریکا (EPA) چهار میلیون دلار کمک هزینه مالی برای بهبود مرکز دفن زباله و بازیافت شهری آیووا سیتی در ایالت آیووا آمریکا در نظر گرفته است، با بهره‌مند شدن از این کمک مالی می‌توان به توسعه و بهبود بزرگی در زمینه بهبود زیرساخت‌های بازیافت دست پیدا کرد.

در حال حاضر، مرکز دفن زباله و بازیافت آیووا سیتی قادر به پردازش ۱۵۰۰۰ تن زباله در سال است، کمک مالی جدید این امکان را فراهم می‌کند که میزان آن به ۲۰۰۰۰ افزایش پیدا کند؛ مقامات شهری اعلام کرده‌اند که بیش از یک دهه برای دسترسی بهتر و آسان‌تر کردن فرآیند کمپوست تلاش کرده‌اند، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای توسعه تاسیسات مرتبط است.

با استفاده از کمک مالی جدید در نظر گرفته شده، کمپوست سرشار از مواد مغذی به زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و چمن‌ها منتقل می‎شود؛ البته در حال حاضر نمی‌توان اقدامات گسترده‌ای برای کسب‌وکارهایی که ضایعات غذایی زیادی تولید می‌کنند، انجام داد؛ مرکز توسعه یافته تولید کمپوست اکنون در حال طراحی است و انتظار می‌رود مراحل ساخت آن در بهار سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز شود.

کد خبر 708161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.