رشد ۱۱۵ درصدی اعتبارات پارک علم و فناوری خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به رشد ۱۱۵ درصدی اعتبارات پارک علم و فناوری استان، گفت: روند تولید در خراسان شمالی رو به رشد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _چهار شنبه هشتم آذر_ در حاشیه بازدید از ۱۱ صنعت خلاق و ۲۵ شرکت دانش بنیان بجنورد اظهار کرد: واحدها و شرکت‌هایی که کار تولیدی می‌کنند و در رشد تولید مؤثر هستند، برای استان از درجه اهمیت بالایی برخوردارند.

وی تجمیع دفاتر شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور را در یک ساختمان در مرکز شهر بجنورد، کار پسندیده‌ای خواند و گفت: در دسترس بودن این شرکت‌ها که فعالیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه تولید دارند و وجود نمایشگاهی که آثار شرکت‌ها و واحدهای فناور در آن عرضه می‌شود، از ویژگی‌های مهم این مکان است.

استاندار خراسان شمالی ارتقا جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در سال جاری را از دیگر توفیقاتی خواند که می‌تواند در رونق تولید نقش داشته باشد و بیان داشت: رشد ۱۱۵ درصدی جذب اعتبارات هزینه‌ای پارک علم و فناوری استان اقدام قابل توجهی است.

حسین نژاد گفت: ثبت نیازها و طرح‌ها، قدم اول حرکت در مسیر تولید است و ارتقا رتبه خراسان شمالی از هشت به پنج در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) نشان دهنده جهت‌گیری استان به سمت و سوی تقویت تولید و توجه به بهره‌وری است.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم را برای بازدید از نمایشگاه مرکز رشد صنایع خلاق در ساختمان پارک علم و فناوری و مرکز رشد جامع واحدهای فناور دعوت کرد و گفت: مشاهده این دستاوردها می‌تواند عامل مناسبی برای امیدآفرینی باشد.

کد خبر 708140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.