تخریب اماکن توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور یگان های مختلف پلیس در کرمانشاه خبر داد و گفت: تخریب ۴ مکان فروش مواد مخدر و کشف ۴۱ فقره سرقت منزل و مغازه از مهمترین نتایج این طرح بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سردار محمد رستمی روز - چهارشنبه هشتم آذر - در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی حدود یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر، ۲ هزار و ۵۱۰ سی سی شربت متادون و ۱۷۰ حبه قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌توان به شناسایی و تخریب ۴ مکان فروش و عرضه مواد مخدر، دستگیری ۱۷ نفر از خرده فروشان و جمع آوری ۴۸ معتاد متجاهر اشاره کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری کرد: کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و ۲۰ فقره سرقت خودرو در کنار کشف ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از دیگر نتایج اجرای طرح بود.

وی گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، ۱۸ سارق و ۲ عامل تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رستمی پلمپ ۸ واحد صنفی متخلف و صدور اخطار پلمپ برای ۷ واحد صنفی دیگر را نیز یادآوری کرد و گفت: مجموع این اقدامات در راستای افزایش امنیت در جامعه و برخورد با متخلفان و مجرمان صورت گرفت.

وی در پایان با قدردانی از تلاش همکارانی که در طرح ارتقا امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری برخورد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند.

کد خبر 708137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    خانه های اجاره ای باید چه بکنند