مسائل فرهنگی در اولویت شورای شهر قرار دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: معتقدیم هر نوع هزینه در حوزه برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است به همین منظور برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های شورا و شهرداری در این دوره است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیف‌الله رضایی امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در نشست با هیئت مدیره و اعضای انجمن قلم هورامان اظهار کرد: معتقدیم هر نوع هزینه در حوزه برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است به همین منظور برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های شورا و شهرداری در این دوره است.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی و چالش‌های این حوزه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم، افزود: در این راستا بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت بسیار خوب فعالان فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید انجمن‌های هنری، فرهنگی و ادبی که در شهر سنندج و استان فعالیت می‌کنند نقش مهم و تأثیرگذاری در حفظ هویت و ارزش‌های فرهنگی دارند، گفت: فرهنگ شناسنامه هر ملتی است و اگر به آن توجه نشود هویت آن جامعه از دست می‌رود پس هرچه به این حوزه توجه کنیم به هویت و حفظ آن کمک می‌شود.

رضایی اضافه کرد: امروز متأسفانه به واسطه حرکت به سمت جامعه مدرنیته، هویت فرهنگی ما مقداری در معرض خطر است که این موضوع در مورد فرهنگ و زبان هورامی کمتر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سرمایه بزرگی است که باید برای حفظ و توسعه و تقویت آن تلاش شود، افزود: شهردار سنندج همواره توجه خاصی به مسائل فرهنگی شهر داشته که قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج افزود: به نمایندگی از ۹ نفر اعضای شورای شهر اعلام می‌کنیم که با تمام توان و ظرفیت در خدمت اقدامات فرهنگی هستیم و در این راستا هیچ محدودیتی قائل نخواهیم شد.

کد خبر 708132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.