بازدید مجدد از امکانات میزبان جام ملت‌ها

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شرایطی که قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۴ دی اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را مقابل فلسطین برگزار کند، مهدی نبی، سرپرست این تیم دوشنبه همراه با سعید الهویی، دستیار و مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی برای پیگیری آخرین وضعیت هتل الریان و یکی از زمین‌های تمرینی الریان که قرار است ملی‌پوشان کشورمان در زمان حضو در دوحه در آن اقامت داشته و تمریناتشان را برگزار کنند، به قطر سفر کردند.

اعضای تیم ملی در این بازدید نکات مدنظر خود را درمورد زمین، سالن بدنسازی، امکانات ریکاوری، وضعیت اقامت ملی‌پوشان در هتل به مسئولان این کمپ و هتل ارائه کردند تا شاگردان قلعه‌نویی بهترین شرایط را در قطر داشته باشند.

سفر این افراد امروز به اتمام می‌رسد اما قرار است مسئولان تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌ها یک بار دیگر به دوحه سفر کنند تا آخرین وضعیت هتل محل اقامت و زمین تمرین تیم بررسی شود.

اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها از ۱۱ دی در تهران آغاز می‌شود و طبق قوانین فیفا لژیونرها نیز باید از آن تاریخ در اختیار تیم‌های ملی قرار بگیرند.

برهمین اساس کادرفنی تیم ملی در نظر دارد روز ۱۴ دی دیدار دوستانه‌ای را در تهران برگزار کنند و پس از آن ۱۸ دی عازم قطر شوند. ایران ۱۹ دی یک بازی پشت درهای بسته کمپ الریان مقابل اندونزی انجام می‌دهد.

البته مذاکرات با کشورهای مدنظر برای برگزاری بازی دوستانه اول تیم ملی در دی ماه در حال انجام است و به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف این موضوع تا حد زیادی مشخص شود.

ایران که در گروه C جام ملت‌ها قرار گرفته در روزهای ۲۹ دی و ۳ بهمن به ترتیب مقابل هنگ کنگ و امارات قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

کد خبر 708127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.