دستگیری قاتل مرد ۴۰ ساله در خیابان ارغوانیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مرد شروری که یک مرد ۴۰ ساله را در خیابان ارغوانیه شهر اصفهان به قتل رسانده و متواری شده بود ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع درگیری منجر به قتل عمد مردی ۴۰ ساله داخل یکی از مغازه‌های محله ارغوانیه شهر اصفهان، اکیپی از کارشناسان مجرب تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم در محل حضور یافتند و تحقیقات خود را برای کشف علت قتل و شناسایی قاتل آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی صحنه جرم مشخص شد قاتل در ساعات ابتدایی صبح با در دست داشتن قداره به مغازه مقتول رفته، پس از مشاجره لفظی با وی درگیر شده و با وارد کردن ضربات متعدد قداره به دست، سر و کتف مقتول او را به شدت مجروح کرده و از صحنه متواری شده است و در نهایت صاحب مغازه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با محرز شدن جنایت رخ داده کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند، تحقیقات علمی و تخصصی خود را انجام دادند و در همان لحظات اولیه هویت اصلی فرد قاتل را شناسایی کردند.

وی گفت: جست‌وجو برای یافتن قاتل با دقت و تیزهوشی تمام انجام و در نهایت ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه مخفیگاه متهم در شهرستان گلپایگان شناسایی و پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند در یک عملیات ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر شد.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل اقرار و انگیزه خود را از این کار خصومت شخصی با مقتول اعلام کرد، ادامه داد: پس از انجام بازسازی صحنه قتل پرونده تکمیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 708110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.